tirsdag 30. oktober 2012

Søte sugerør og overraskelser på en helt vanlig lørdag

Hei! I helgen var vi hjemme og koste oss, er bare SÅ GODT å være hjemme. Vi har ikke mange frihelger sammen, så vi setter veldig stor pris på det når vi har det. Lørdagen var en veldig fin dag med nydelig høstvær. Jeg var egentlig litt misunnelig på alle venner som la ut vinterbilder fra andre deler av landet der barna storkoste seg med snøen som hadde kommet. Men når vi var ute i frisk høstluft og solen skinte var det veldig greit det også. Håper bare på litt snø etterhvert da, spesielt for søtnosens del. Hun var ganske fornøyd med litt frost på bakken i dag tidlig. Her har vi kommet godt i gang med oppussing av soverom. Vi stod på til sent i gårkveld og nå skal jeg bruke fridagen til mer maling av vinduskarmer og dører. Er ikke mye jeg får bidratt med, men det er ihvertfall noe. 

Synes denne orkideen er så fin, lyse lyse rosa. Passer fint sammen med Roberts Radion min. Det gjenstår noen strøk med maling på rekkverket utenfor, men her får man prioritere rekkefølge på prosjekt. Alt til sin tid.


Endelig har jeg fått tak i disse søte sugerørene. Hadde bestilt de på nettet for lenge siden, men de kom aldri frem. Men da jeg var på jobb i Kristiansand forrige uke, var jeg innom en veldig koselig butikk. Den heter Hansen & Co og ligger i gågata. Her var det så utrolig mye fint. De hadde tatt inn det beste av alt. I tillegg var de som jobber der så utrolig koselige. Det ble handlet en del småting, og kunne gjerne ha handlet mer hvis jeg hadde hatt plass i bagasjen. Jeg kommer helt sikkert til å stikke innom hver gang jeg er i den byen.


Da jeg hentet posten på lørdag var det en pakke til søtnosen min der. Min gode barndomsveninne Marit hadde strikket denne nydelige kjolen, og den var fra hennes lille søtnos til min lille søtnos. Så koselig altså, jeg ble SÅ GLAD. Helt uventet, for en overraskelse.


Min kjære mann overrasket også denne dagen, da han kom hjem fra butikken og hadde med seg disse vakre rosene. Det er bare så ekstra koselig å få overraskelser på dager der det ikke er noen spesiell grunn for å få det. 


Nå står malingspannet og roper på meg. 
Ha en fin dag:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar