søndag 7. oktober 2012

Rosa skøyter

Nok en gang sitter jeg på et hotellrom. Stavanger i går og Bergen i dag, skulle så mye heller vært hjemme med min kjære familie.

En sjelden gang titter vi innom torget og finner en liten skatt. For noen uker siden fant vi disse søte rosa skøytene som jeg bare må vise frem. Jeg klarte ikke å bare la de ligge der. Tenkte interiør og så for meg at de kan henge som dekor i gangen på vinteren. Kanskje er de også i bra nok stand til å kunne brukes av søtnosen om noen år.




Snart er det ut å fly igjen, en kort og fin arbeidsdag så det blir nok bra. 
Ønsker dere en fin søndag

4 kommentarer:

  1. Hei på deg!!
    Så søte skøyter da! Har aldri sett rosa før:-) Tror de vil ble kjempefine som dekorasjon i gangen!!
    Kjempefin utsikt du har!! Elsker å se sjøen!
    Legger meg som følger og kommer tilbake, stikk gjerne innom meg hvis du har lyst:-)
    Fin ny uke til deg:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Siri!
      Så koselig at du vil følge bloggen min:) Jeg har nå vært inne på din og tittet, kjempefin blogg som jeg vil følge:) Hvor har du funnet det fine fatet som står på teakbenken?
      Snart god helg til deg:)

      Slett
  2. Søte skøyter!
    Skjønner at du heller skulle vært hjemme :)
    Vil du vinne et års-abonnement på BoligPluss
    kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Høres spennende ut Anette, skal inn å se mer på det:)
      Ha en fin kveld:)

      Slett