søndag 12. august 2012

Velkomstdrink

God søndag! Helgen er snart over og jeg sitter nok en gang på et hotellrom, også denne gangen er jeg i Molde. Var i Bergen i går, og det var faktisk nydelig vær der. Spiste lunsj ute i solen med kollegaer og konkluderte med at Bergen virkelig er en fin by. Har vært en snartur til Reykjavik på Island i dag, og ble så skuffet da det var tykk tåke og regn. Hadde gledet meg til å se litt fra luften før landing siden det var første gang jeg fløy dit. Så absolutt ingen ting. Etter et par dager borte på jobb, har jeg bare lyst til å komme hjem til min lille familie igjen. Gleder meg veldig til i morgen. En svipptur til Roma også hjem før søtnosen skal lalle.

Til velkomstdrinken i bryllupet ble det servert jordbær etter ønske fra oss, og det så virkelig lekkert ut. De hadde også lekre champagnekjølere på Hällsnäs. Gleder meg allerede til neste sommer når vi kan lage en sommerfest der vi kan bruke rislampene og servere champagne med jordbær, for det skal vi:)




Ønsker dere en fin mandag i morgen. Den blir hva du gjør den til:)

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder!!!
    - Og gratulerer som nygift ref. innlegget under:)
    Tatt meg en runde i bloggen din, her blir jeg følger!
    Fin helg til deg:)
    Klem Monica.

    SvarSlett
  2. Hei Monica:)
    Tusen takk, og så koselig at du har blitt følger:) Det ble jeg glad for:)
    Gleder meg til å se mer på din blogg også:)
    Fortsatt god helg!
    Klem

    SvarSlett