fredag 3. august 2012

Risposer og drinkbonger

God fredag! Mange har nok fredagsfølelsen nå, bare timer igjen før det er helg. For meg er det ikke helt slik. Jeg er i Molde i dag, før jeg skal ut å fly herfra i ettermiddag. Jobber i morgen også, og så er det fri igjen. Jeg har fortsatt mye å vise av detaljer rundt bryllupet, og denne uken fikk vi også bildene fra fotografen vår. Vi fikk veldig mange bilder, og vi er så fornøyd. 

Jeg ble veldig detaljfokusert før bryllupet, og ønsket at alt skulle matche når det gjaldt dekor. Som jeg tidligere skrev, så bodde de fleste av gjestene på Hällsnäs hele helgen. På fredagen gikk vi rundt fra rom til rom før gjestene kom og la et kort med en personlig hilsen, program, litt sjokolade, risposer og såpebobler på rommene. 

Det første bildet er det fotografen som har tatt fra rommet der han bodde.


Risposene bestilte vi på nettet, og de kom med hvitt bånd. Det var ganske mye jobb å ta ut det hvite og sette inn rosa, men jeg synes det ble så verdt det.



Disse små eskene som vi hadde sjokolade i, bestilte vi fra en amerikansk nettside.


Min kjære laget selv monogrammet vårt, og dette hadde vi også på drinkbongene som han laget.



Jeg er jo ikke helt ferdig med bryllupsfokuset enda, så jeg kommer til å legge ut litt bilder fra lokalet og enda litt flere detaljer etterhvert. Ha en fin fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar