lørdag 25. august 2012

Lampeskjermer

God lørdagskveld:) Jeg har frihelg, og har kost meg sammen med søtnosen i hele dag. Min kjære har jobbet, men i morgen har vi fri hele lille familien. I dag har vi vært ute å sett på kaniner og hester, noe som er populært for en liten søtnos på snart 2 år. Hestene er litt skumle, men også veldig spennende å se på. Vi tar av og til turen opp til ridesenteret, for der går hestene ute og vi kan rusle rundt og titte. På museet kan man mate kaninene med gress og det er en stor opplevelse for en liten jente.

Da vi bodde i byen kjøpte vi ny lampe til å ha over spisebordet. vi kjøpte denne på Living. Da vi flyttet  inn i huset fant jeg disse søte skjermene på salg, og tenkte at de kunne passe til denne lampen for en liten forandring. Jeg liker de veldig godt. Kjøpte også noen flere som skal brukes til en taklampe i det nye soverommet etterhvert. Er jo veldig greit at man kan variere litt. Vi tok de ned i julen da vi hadde en del rødt i rommet. Lamper er veldig gøy, det finnes så mange fine. Det er nok noe av det jeg er hekta på når det gjelder interiør.



Kjøpte nelliker til helgen, å for en nydelig rosafarge det var på dem. Håper de står lenge.



Ønsker dere en fin søndag i morgen:)


2 kommentarer:

  1. Hei hei! Så fin utsikt du har- nydelig- og en koselig blogg også!

    Elsker også den lyserosa fargen!

    Ha en flott flott dag,klem
    ragnhild

    SvarSlett
  2. Tusen takk Ragnhild:) Koselig med kommentar:) Får aldri nok av rosa her:)

    Ønsker deg en fin uke! Klem

    SvarSlett