lørdag 4. august 2012

Eske til hilsener og godisbord

 I et bryllup jeg var i i fjor (Linn), fikk jeg mange gode tips. Blant annet det å ha en eske stående ved gjesteboken slik at gjestene også kunne skrive små lapper med hilsener i løpet av kvelden. Poenget med en slik eske er da at brudeparet først skal åpne denne på 1.års bryllupsdag. Problemet hos oss var bare at dette var noe vi hadde glemt å informere gjestene om, så det var ikke så mange som visste om dette. Tanken var god, og boksen var uansett dekorativ. Vi fikk mange koselige hilsener i gjesteboken som vi kommer til å lese flere ganger.




Jeg elsker godis, og det gjør egentlig min ektemann også så godisbuffeet måtte vi ha i bryllupet. Godiset ble valgt mer ut fra farge enn fra smak:) Vi laget selv labelsene med papp og tosidig teip fra panduro. Jeg synes de ble veldig søte. Man finner så mye inspirasjon når man googler diverse og ser på bilder fra hele verden. Det gjelder bare å ta de gode tipsene og gjøre det litt til sitt eget også.





Håper dere har en fin helg:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar