onsdag 8. august 2012

Bryllupslokalet, Hällsnäs Herrgård

Det er allerede over en måned siden den store dagen vår. Vi har nå som sagt fått bildene fra fotografen vår Kilian Munch, og har valgt ut bilder til et bryllupsalbum. Det var ikke enkelt å velge ut blant alle de flotte bildene han tok. Han er fantastisk flink, og har i tillegg til mange portrettbilder tatt utrolig mange øyeblikksbilder og disse er også virkelig stas å ha. Han har klart å vært rundt omkring og tatt bilder uten at vi har visst det, og da blir det så mange fine uttrykk. Vi har nå klart å velge ut 200 bilder, og da kunne vi ha tatt med mange flere. Tenkte jeg ville vise litt fra bryllupslokalet. Hällsnäs Herrgård ligger et kvarters kjøretid utenfor Göteborg og er et fantastisk vakkert sted såvel utendørs som innendørs. De som jobber der er veldig profesjonelle, så vi slappet veldig godt av og stolte på at alt var tipp topp, og det var det virkelig. Et sted jeg anbefaler videre på det sterkeste.

Disse bildene er altså tatt at Kilian Munch.










Legger også ved et par bilder fra lokalet vi brukte til grillingen fredagskvelden. Det var meldt mye regn, så vi bestemte oss for å ha alt innendørs, og det var det enda godt vi gjorde for regn ble det den kvelden. Vi hadde med hvite og rosa rislamper som jeg hadde bestilt på nettet. Tanken var i utgangspunktet å ha disse hengende ute i trærne men på grunn av været ble de altså hengt opp inne. Disse lampene har vi jo også til en senere anledning da de vil passe til et bursdagsselskap eller bare en sommerfest.  



Lokalet både fredag og lørdag ble som vi hadde håpet på pluss enda litt mer. Jeg var veldig spent på blomsterdekorasjonene til bryllupsmiddagen, og ble bare så glad også da jeg så disse. Floristen på Hällsnäs hadde forstått oss veldig godt. Dette pluss at jeg hadde sendt båndet til brudebuketten i posten til henne, gjorde sitt til at alt ble som vi hadde håpet på.

Ønsker dere en fin uke videre:)



2 kommentarer:

  1. Å så flott. Liker godt alle detaljene. Du er flink.

    SvarSlett
  2. Tusen takk Bianca:) Det ble veldig slik som jeg hadde sett for meg og håpet på:)

    SvarSlett