fredag 27. juli 2012

Nytt målebeger med digital vekt

Hei! Sommeren flyr av gårde, og ferien er for min del over. Jeg har hatt tre fine dager på jobb denne uken og nå er det seks dager fri igjen. Slik er det å jobbe 60% i flybransjen. Forrige uke var vi hjemme på Nordmøre og også noen dager hos gode venner i Trondheim. Vi har kost oss masse uansett om været ikke har vært så mye å skryte av. 


Nå om dagen er stua full av leker som egentlig burde stått ute. Vi har vært å handlet sklie og telt, og disse står nå inne så her ser det litt fullt ut. Men det får bare være litt rotete, synes det er så mye viktigere at søtnosen kan leke og rote enn at det skal være ryddig hele tiden. Her som sikkert mange andre steder er det kun ryddig på stua på kveldstid.


 Her om dagen var vi innom Kitchn. Og der stod denne søte lille tingen og så på meg oppe på en hylle. Den var så fin. Da vi tok den ned for å se på den fant vi også ut at den hadde innebygd digital vekt, hvor praktisk er ikke det? Så da ble den med oss hjem.


Målebegeret er av merket Cacas og det finnes både i rosa og hvitt. Veldig praktisk og ikke minst veldig søt. Den rosa skjeen er fra Søstrene Grene.


Her står åpningssermonien på i bakgrunn, men jeg skal nok bruke resten av kvelden til å lete etter en destinasjon til husmorferie for meg og en god veninne. Gleder meg veldig til en veninnetur/skravletur igjen:)

Ha en fin fredagskveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar