tirsdag 8. mai 2012

Tapetprøver

Som jeg har nevnt tidligere har vi gjort mye i huset siden vi flyttet inn i fjor sommer. Noe av det som er igjen å pusse opp, er soverommene våre. Mest sannsynlig blir dette nye prosjekter utover høsten, da det føles viktigere å prioritere en del ute nå når det er vår. Men jeg gleder meg veldig til å pusse opp rommet til lille søtnosen. Jeg har mange tanker og ideer til hvordan jeg vil at det skal bli. Litt småprosjekter innimellom er uansett koselig å ha. For en tid tilbake "laget" jeg noe som skal stå på barnerommet. Et lite hus med skuffer til oppbevaring av smykker, perler og diverse pyntesaker. Det eneste jeg gjorde var jo å male og tapetsere, men slikt kan utgjøre mye. Legger ved "etter-bilder" først. Slik ser det ut etter noen malestrøk og noen biter med tapetprøver.




Jeg kjøpte huset for nesten ingenting på panduro, da dette hadde vært et utstillingsprodukt. Slik så det ut før jeg begynte med mitt lille "prosjekt".


Ønsker alle en fortsatt fin uke. Før vi vet ordet av det er det helg igjen.

2 kommentarer:

  1. Du er så kreativ ;) Veldig søtt hus til ei søt jente! :)

    SvarSlett
  2. Takk Ellinor:) Fikk tipset inne på en annen blogg. Er jo det som er så kjekt med blogger, få tips og gi tips. Koselig å få et eget personlig preg på det da:) God helg til deg!

    SvarSlett