søndag 13. mai 2012

Blomsterbord og epletre

God kveld til dere! Håper alle har hatt en fin helg. På høsten i fjor kjøpte jeg dette søte blomsterbordet som jeg nå har gledet meg til å ta i bruk. Det har nå kommet på plass og fått selskap av søte små blomster. Tror kanskje det har vært noen netter i kaldeste laget for disse søte små, men håper de kommer seg igjen. Det er så koselig med litt farger, og for en som elsker rosa blir man jo glad bare ved å se på disse.



Epletreet har begynt å blomstre og det er virkelig dekorativt. Kunne gjerne vært rosa blomster på det hele sommeren for min del.



Utenfor kjøkkenet har det nå kommet opp ny veranda. Det eneste som gjenstår er gelenderet rundt, men vi har tatt den litt i bruk allerede. Kirsebærtreene var så vakre for bare noen dager siden, men nå har de desverre blomstret ferdig. Jeg rakk å ta noen bilder, men er litt lei meg for at jeg ikke også fikk tatt noen nærbilder av de søte blomstene. 


Nå er det noen dager jobb for min del før 17.mai og nok en koselig helg venter:) 
Ønsker dere en fin mandag i morgen.

2 kommentarer:

  1. Herlige bilder!
    Finnes det noe bedre enn varme vår-og sommerdager og fine blomster?! ♥

    Fin mandag til deg!

    SvarSlett
  2. Plantebordet ditt ble veldig fint ønsker meg et selv. Det er så deilig når det blir vår og det begynner blomstre og bli farger over alt. Tenker å plante noen trær som blomstrer fint om våren. Har så mange planer så vi får se hva vi rekker.
    Ha en koselig 17 mai. Vi treffe kanskje...
    Klem

    SvarSlett