mandag 9. april 2012

Påskemuffins


God formiddag. Håper alle har hatt en fin påskehelg uansett inne- eller utevær. Vi har kost oss masse. Hatt mye besøk av familie, så her har folk sovet på alt fra gjesteseng til oppblåsbar seng og sofa. Koselig har det vært. Vi har spist mye god mat og været har vært fantastisk. På lørdagen tok vi båten ut til Oscarsborg festning og ruslet rundt der en stund i finværet. Fikk til og med litt guiding der ute, så det ble interessant for både store og små. 

Påsken har vært innholdsrik i år. Det har kommet opp ny veranda, vi har som sagt hatt masse besøk og størst av alt var jo at min lille nevø kom til verden. Muffins passer til de fleste anledninger, så det ble servert opptil flere ganger. Rett før påske fant jeg kakepynt på coop obs som jeg syntes lignet små påske-egg. Det ble selvfølgelig rosa topping på de fleste, men jeg laget også noen med blå topping som vi hadde med på sykehuset til de nybakte foreldrene. 




Ha en fin mandag alle sammen.

2 kommentarer:

  1. fine muffins,eller cupcakes heter det vel;)lekre farger!
    Det er så nydelig det hoved bildet ditt på bloggen,er det i en fjord dere bor?
    koselig blogg btw!
    klem karin

    SvarSlett
  2. De cupcakesene så fantastiske ut! Fikk lyst til å smake :P

    Jeg har gitt deg en award! Titt innom bloggen min :)
    Klem Lotte

    SvarSlett