fredag 2. mars 2012

Shopping

Da var det fredag igjen. Ukene flyr som vanlig. Her har det vært nydelig vårvær i dag, fantastisk fint. Jeg har stort sett vært inne og vasket, men deilig å kunne ha vinduene i stua på vidt gap uten å fryse. I går var jeg i Oslo og hentet brudekjolen min:) Så innimellom må jeg bare gå og se litt på den.  

Nå har det vært lite shopping i det siste, men her om dagen var jeg innom "Søstrene Grene". De har mye fint, små ting som gleder. Det beste er jo at det er så billig der. Man finner ting til 1,75kr, 14,75kr og 19,75kr. Føles litt som når man var barn og hadde en 20ér å bruke, bare at nå har man litt flere 20ére. De hadde mange søte esker , kjøkkenhåndklær, kort og muffinsformer blant annet. Små detaljer som kan utgjøre mye, og alt dette i søte vårfarger.


For en uke siden var jeg jo på mitt første "Pomp de Lux"-party, noe som var veldig koselig. Jeg bestilte noe, men tok ikke helt av siden det er første gang vi prøver dette merket. Hentet pakken på posten i dag, og ble godt fornøyd med det jeg bestilte til søtnosen. Bestilte litt større størrelse enn det hun bruker i dag, så må vente til sommeren før vi får brukt det. De har nå også åpnet webshop, så ta en titt hvis det faller i smak.


Her i huset har hele familien kost seg med hjemmelaget pizza i kveld:) Håper på nok en fin vårdag i morgen når vi er hjemme alle tre. Ønsker alle en god helg!

6 kommentarer:

  1. Hei og takk for hyggelig kommentar inne hos meg! :) Så koselig at du også skal gifte deg :) Planleggingen er fantastisk gøy :) Når det gjelder den esken med takkekortene i, så var det bare en boks kortene lå i når jeg fikk de. Men vet at de har sånne type bokser med bryllupsinvitasjoner på www.bryllupsinvitasjoner.no, hvor jeg har tenkt å bestille mine invitasjoner fra... kanskje du kan kjøpe bare de? Nå har jeg sett litt på bloggen din, og jeg tror kanskje vi jobber i samme selskap..? ;) Du må uansett ha lykke til med bryllupsplanleggingen, så titter jeg nok innom her igjen :)

    Ha en herlig helg :)
    Klem Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen! Så artig da, var inne på intranettet nå og d stemmer d ja:) du er i mammaperm kanskje? Takk for tips ang invitasjonene:) vi skulle bestille der men de får ikke inn eskene før et stykke ut i april, så vi dropper d nok! Veldig gøy med planleggingen ja, stor stas:) gleder meg til å følge bloggen din videre:) Klem

      Slett
  2. Så mye fint, er jo så kjekt å få Shopping litt ☺
    Finfin lørdags kveld til deg ☺

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for koselig kommentar:)

      Slett
  3. Hei. Hyggelig å treffe deg i sentrum i dag.
    Kjempefine ting du har kjøpt. Passer jo oss bra at det er så in med pastellfarger nå.
    God helg. Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. I like måte Bianca, koselig å se deg:) Ja d er helt sikkert at d gjør:) Håper vi kan ta en kaffe snart:) Klem

      Slett