mandag 27. februar 2012

Hjemme igjen!

Etter tre dager med jobbing i helgen er det så godt å være hjemme og roe ned igjen. En svipptur til Milano på fredag, Alicante på lørdag og Nice i går. Da er det veldig godt å være hjemme med mine kjære igjen. Jeg jobber bare 60%, så har ganske mye tid hjemme. Det trengs også når man har lite barn og ikke har besteforeldre i nærheten. Jeg var i Ålesund fra lørdag til søndag, så det var en glad liten søtnos som stod i vinduet og vinket sammen med pappa da jeg parkerte bilen i går:) De hadde kost seg masse som vanlig. Det har jo vært nydelig vær på Østlandet i helgen, så det hadde vært spising av pølser ute på balkongen på lørdagen. I går hadde det kommet en rev som også ble servert pølse til søtnosens store begeistring. Så det var store ting som skulle fortelles idet jeg kom inn døra:) "Mimi" sa hun og mente da "Mikkel Rev", SÅ SØT.

For en stund siden hadde jeg med bilder av denne gamle kisten i "Global Chic"-utfordringen. Denne kisten har vi som så mye annet fint fått fra svigers i Sverige. Bagasjelappene henger fortsatt på og man ser at den har vært med slektninger av min kjære på Amerikalinjen til Sverige. Veldig stas å ha slike ting. Foreløpig brukes den som barskap, men har også tenkt tanken på å ha den nede i gangen for oppbevaring av luer, votter og skjerf.  



Det søte rosa fuglehuset er fra http://www.frurosaslandhandel.no/.


Til slutt et bilde av "Mikkel Rev" utenfor huset vårt.


Ha en fin mandag alle sammen! Før vi vet ordet av det er det onsdag og da er det snart helg igjen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar