tirsdag 31. januar 2012

Bryllupsforberedelser

I helgen hadde jeg besøk av min kjære forlover og hennes datter. Vi hadde det så koselig! Pratet masse om bryllupet, og var en tur i byen og så på bryllupsdekor osv. I går var vi tilbake i byen og prøvde brudekjoler. Jeg var i forkant ganske spent på om jeg skulle finne en som føltes riktig for meg. Det var mange nydelige kjoler. Ikke helt enkelt å velge, men jeg har funnet den rette. Som jeg gleder meg:)

Når vi begynte med planleggingen av den store dagen vår, lagde jeg en bryllupsforberedelsesbok. Jeg er kontrollfreak og synes det er en stor lettelse å få system på planleggingen, og å ha alt nedskrevet. Regner med at dette er et kjent fenomen for kommende bruder.


"Boken" er kjøpt på Åhlens og pyntet med klistremerker fra Nille. Synes den ble kjempesøt og at den er fin å ha liggende fremme:) Jeg for min del ser også på slike ting som interiør da de er dekorative i hjemmet.



Ønsker alle en fin tirsdagskveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar