torsdag 15. desember 2011

Københavntur

God kveld! Det har desverre blitt veldig lite blogging på meg i det siste. Dagene har gått så fort og vi har hatt så mye å gjøre med huset. Det nærmer seg juleaften og vi har hatt så mye vi ville ha klart før den dagen kommer. Ikke bare for å ha det klart til vi får gjester, men like mye for at vi da kan si oss fornøyd med høstens innsats, sette oss ned og slappe av. Vi trenger en liten pause i oppussing nå, det tar mye tid og krefter. Men selvfølgelig er det gøy også. Vi har jo valgt dette sev, og det er vi som setter kravene til oss selv, ingen andre. Det har blitt litt tid til avslapping i desember også. For snart to uker siden var vi i København på julebord. Vi spiste 5-retters på Michelin-restaurant og koste oss i godt selskap. København er jo en fantastisk by, en av mine favoritter. Denne gangen var det en julepyntet by vi kom til, men desverre la alt regnet en liten demper på julestemningen. Blant all god mat, drikke, julepynt og godt selskap var det nok et gjestetoalett som gjorde mest inntrykk på meg på denne turen. Utpå lørdagskvelden dro vi til en veldig stilig nattklubb. Jeg var helt i ekstase da jeg kom inn i dette rommet. Det var så fint, veldig jentete. Det fantes sminkebord, sofagruppe og en egen ansatt som kunne sminke deg hvis du ønsket det. Foruten sminke fantes det tilgjengelig hårspray og parfyme. Bare se hvor fint det var. Syntes dette rommet fortjente et eget innlegg midt i alle juleinnleggene.
 (Bildet er tatt med iphone, så noe dårligere kvalitet.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar