torsdag 29. desember 2011

Fineste julegaven.

På lillejuleaften slo det meg enda en gang hvor heldige vi er her. Vi stresser rundt og handler pakker og julepynt og mengder av julemat før jul. Så synes vi litt synd i oss selv som har så mye vi skulle ha gjort klart. Men tenk så heldige vi er som kan holde på slik som vi gjør. Når den største bekymringen for mange er å få laget sju slag og ikke "bare" fem eller seks, så har man virkelig ikke mye å bekymre seg for. Tror vi alle har godt av å stoppe opp litt innimellom og tenke på det. Og i tillegg får vi mange, fine gaver til jul. Og vi gir mange, fine gaver til jul. Jeg fikk som så mange andre mye fint. Det var spesielt en gave jeg ble ekstra glad for, nemlig et Lisbeth Dahl smykkeskrin som jeg fikk av min kjære. Har dere sett noe så fint og så jentete? Da jeg så dette i butikken bare smeltet jeg. Akkurat i det øyeblikket var min største bekymring at noen andre skulle kjøpe det før jeg i det hele tatt fikk skrevet det på ønskelisten. Det er jo naturlig da, at vi bekymrer oss for disse litt mindre viktige tingene her i verden. Det må vi vel få lov til bare vi stopper opp litt innimellom og tenker på hvor heldige vi egentlig er som kan bekymre oss for et Lisbeth Dahl smykkeskrin. 





3 kommentarer:

  1. Veldig veldig fint smykkeskrin :D Jeg har tenkt å kjøpe meg en ostklokke/glassklokke for ha ha en veldig gammel kopp inni. Da jeg søkte på glassklokke på google, kom det opp en veldig fin en, som var fra Lisbeth Dahl :) Lurer på om du vet hvor jeg kan få kjøpt en glassklokke fra Lisbeth Dahl? Finner ikke nettbutikk heller..

    SvarSlett
  2. Oi, denne lyser det Maja av. Rosa og super søt!! Nå blir det gøy å rydde i smykkene også.

    SvarSlett
  3. Ellinor: Jeg vet de har veldig mye fint fra Lisbeth Dahl hos denne danske nettbutikken http://blingding.dk/ så ta en titt der:) Håper de har den du leter etter:)

    Linn: Ja nå blir det stas å ha orden i smykkene:) Kommer du hjem til Norge snart?

    SvarSlett