tirsdag 27. desember 2011

En forsinket "God Jul" fra meg til dere.

Det ble en hektisk innspurt til julen for oss. En liten søtnos med omgangssyken måtte være hjemme fra barnehagen en uke, og man måtte omprioritere gjøremålene i hjemmet. Slik er det når man har små barn, man rekker ikke alltid det man har tenkt til å gjøre. Men slik er det vel også for de uten barn. Jeg hadde mye fri før jul og hadde tenkt å male trappen en gang til, og sette opp kjøkkenhåndtakene. Men det ble ikke tid til dette. For meg har det nok vært en erfaring å gjøre seg, at det blir bra selv om ikke alt er perfekt. Vi fikk noen fine dager hjemme sammen med mine foreldre og min bror og svigerinne med bebis i magen. Vi har kost oss masse og dagene har nok en gang gått alt for fort. Viktigst av alt er at vi alle har vært friske disse dagene, både store og små. Med noen bilder fra en julepyntet "Villa Søtnos" ønsker jeg dere alle en fortsatt riktig god jul. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar