torsdag 1. desember 2011

Adventskalender til søtnosen.

Det er ikke alltid at man får gjort ting akkurat slik man hadde tenkt. Slik var det med årets adventskalender for meg. Har spekulert mye og tenkt at jeg skulle gjøre mye ut av det. Pakkene har vært klare i flere uker, men jeg har ikke visst hvordan jeg skulle henge de opp. Jeg hadde først tenkt å finne en rot og spraye den med sølvfarge. Tror det var noen som ga meg den ideen i fjor, hørtes rålekkert ut. Men det ble ikke noen rotjakt. Så fant jeg en kalender som jeg tenkte å male. Min kjære kom med et forslag om å stifte fast stoff i stedet for å male, det hadde helt sikkert blitt kjempefint. Men da jeg var ute og handlet julegaver og diverse i dag, gikk tiden så fort og hverken "Princess" eller "Kid" hadde stoff som jeg kunne bruke og tiden gikk fra meg. "Princess" hadde derimot denne søte adventskalenderen som passet utmerket til mine pakker. Med en lyslenke i tillegg ble den riktig så "julete" synes jeg, så selv om det ikke ble akkurat slik som jeg hadde tenkt denne gangen så ble det bra likevel.


Ville så gjerne ha litt mer julestemning på kjøkkenet når kalenderen kom opp, så hastepyntet hyllene litt. Nå skal jeg bruke resten av kvelden på å fikse og ordne litt i huset, og tror jammen jeg skal ta frem mer julepynt når jeg nå først har begynt å pynte. 


 I helgen skal jeg og min kjære til København på julebord. Gleder meg til å se København ferdig julepyntet, og kanskje jeg kan snike meg til å stikke innom noen av de fantastiske interiørbutikkene den byen har å by på.

 Ønsker alle en fin helg med diverse juleforberedelser.

1 kommentar:

  1. Kalenderen til Wilma ble kjempe fin Maja!! Heldige snuppa, mange store pakker også jo;) Kos dere masse i København!

    SvarSlett