tirsdag 8. november 2011

Skatter fra torgmarkedet.

Drøbak er en sjarmerende liten perle, og dette er nå altså min nye lille hjemby.  Fra april til september er det torgmarked i Drøbak, og her kan man finne små skatter. I år finner man fortsatt de små bodene enda det er langt utpå høsten. Jeg regner med at det er på grunn av det milde været. For noen uker siden fant jeg denne søte lampen. Har fått dilla på lamper! En lampe utgjør så mye i et rom. Har ikke helt bestemt meg for om denne lampen skal få en plass på barnerommet eller "gammelstua", men tror det kanskje blir "gammelstua". Ingen av de rommene er pusset opp enda, så vi har ikke innredet de slik som vi ønsker. De fungerer foreløpig mest som lagringsrom. Håper på at vi får disse rommene klare i løpet av vinteren/våren. Gleder meg sånn til hvert nytt rom som skal innredes i "Villa Søtnos". 


Da jeg var hjemme på Nordmøre forrige helg, fikk jeg en mms med bilde av dette gamle melkespannet. Min kjære visste at jeg synes de er så fine, og han hadde funnet et på torgmarkedet. Må fikse det litt til våren, så skal det få plass ved siden av et litt mindre melkespann som vi har fått med oss fra Sverige.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar