tirsdag 8. november 2011

Rosa skal snart byttes ut med rødt.

Tiden går så fort. Dagene bare flyr. Vi har satt oss mål om å være ferdig med gangen og gjesterommet nede pluss siste finishen på kjøkkenet før jul. Vi innser nå at vi trenger litt profesjonell hjelp. Vi har fått mye god hjelp av mine svigerforeldre, og er så takknemmelig for det. Min kjære er veldig flink og veldig perfeksjonist på det arbeidet han gjør med huset. Men tiden strekker ikke til. Så på mandag kommer det noen for å legge gulvet nede. For en lettelse! Så i dag har jeg ryddet ut av rommene og prøvd å vaske bort alt gipsstøvet. Det skal bli godt å få ferdig gangen og fått inn garderobeskap slik at vi kan få litt system igjen. Julen nærmer seg og desember er her før vi vet ordet av det. Jeg har alltid som mål at vi skal ha minst mulig å gjøre i desember slik at vi kan nyte hver dag og kose oss med juleforberedelser. Det er målet også i år. Jeg nyter siste periode med rosa, før jeg skal bytte det ut med rødt for en periode. Dette er noe jeg ser veldig frem til. Ikke fordi jeg noen gang kan bli lei av rosa, men fordi jeg elsker å pynte til jul. Skal ikke se bort ifra at jeg sniker inn litt rosa julepynt også.


I går var jeg ute og kjøpte pakker til adventskalenderen til lille søtnosen. Jeg vet bare ikke hvordan jeg vil at kalenderen skal se ut. Skal nå sette meg ned med kakao og klementiner, og lete i bloggverden etter gode tips og ideer til en dekorativ adventskalender. Legger ved et bilde av den jeg lagde for to år siden. Trenger som sagt nye ideer. 

2 kommentarer:

  1. Hei snuppa. Du kommer nok over noen smarte idér på julekalender. Det enkle kan ofte være det beste, finner du er enkel fin en, kan du jo pynte på med noen blonder;)

    SvarSlett
  2. Hei søte deg! Du har nok rett i det, det kan jo fort bli for mye av det gode:) D var et godt tips, begynner å få noen ideer selv også!

    SvarSlett