onsdag 23. november 2011

Litt hvitt og rosa til julen.

Ja nå nærmer det seg. Snart er det faktisk lov til å pynte til jul uten at man blir sett på som for ivrig. Som jeg gleder meg. Har nok innsett at mye rosa må pakkes bort for en liten stund, for å gjøre plass for mye sølv, hvitt og rødt. Men litt rosa skal det nok bli. Hvis gangen vår blir ferdig før jul, så har jeg tenkt å ha et hvitt plastikkjuletre der, for så å selvfølgelig ha et ekte grønt tre oppe i stuen. Et hvitt plastikktre høres kanskje så som så ut, men det er bare rålekkert. Vent og se. Her er noe av pynten som mest trolig vil havne i det treet.


Englevingene er fra "Kremmerhuset" og de rosa kulene er fra "Småtteriet" på Nordmøre.


Denne nydelige esken med babyinspirert juletrepynt fikk jeg av min veninne Therese før jul i fjor. Da var søtnosen bare fire måneder. En utrolig søt gave som er veldig dekorativ, elsker fargene.


Og til slutt et lite utvalg av juletrepynten min fra "Åhlens".  


Håper alle er i rute med eventuelle adventskalendere og at stjernene er på tur ut fra kott og kasser. Snart helg igjen, og ikke hvilken som helst helg. Gleder meg sånn til å se alle stjerner som skinner i vinduene rundt omkring. Ønsker alle en fin innspurt på uka.

2 kommentarer:

  1. LIkte englevingene!! Superfine. Tror det hvite plastikk treet ditt blir rålekkert. På kjøpesenteret ved siden av oss har de et gigantisk juletre som er helt hvitt. Superfint!

    SvarSlett
  2. Takk Linn:) Håper bare gangen blir ferdig så vi får et sted å sette treet:) Litt forsinkelser!

    SvarSlett