onsdag 16. november 2011

Årets nye julepynt.

Dagene går med til fiksing og ordning hjemme. I dag har jeg ryddet bort gammelt materiale som stod utenfor huset, og malt møbler. Selv om vi ikke har pusset opp soverommene enda er det veldig gøy å forberede det som skal være der. Jeg maler møbler som skal være på barnerommet. Det er vel ingen overraskelse at det blir mye rosa der. Jeg maler blant annet en garderobe og en tv-benk fra ikea som begge skal bli dekorert med tapet fra Laura Ashley. Tror det skal bli veldig fint. Midt i all rosa maling tenker jeg mye på julen. Har allerede kjøpt litt ny julepynt, blant annet noe fra "Julehuset" her i byen og fra noen nettbutikker.


Treet er kjøpt på "Julehuset" i Drøbak. Det blir snart pyntet til jul også på utsiden av "Julehuset", da blir det nok julestemning i den lille byen vår. Nettbutikken "Sweet Lilly" har veldig mye fint. Der fant jeg denne nydelige lyslenken med søte små reinsdyr, og rosa fugler til juletreet.  Kulelenken er fra "Småtteriet", en interiørbutikk med utrolig mye fint på Nordmøre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar