mandag 24. oktober 2011

En søt gave fra en god venn.

Noen mennesker er bare så veldig flinke til å gjøre noe ekstra ut av ting. Min søte veninne Therese er slik. I sommer da de besøkte oss i det nye huset for første gang, hadde hun med denne søte gaven. 


Det gjør seg veldig å bruke cellofan som innpakning, så dette er et tips jeg skal ta med meg videre. Man kan trygt si at hun vet hva jeg liker, for dette passet veldig godt inn på kjøkkenet vårt. Gleder meg til kjøkkenet er helt ferdig så jeg kan henge frem muffinsgryteklutene også.



2 kommentarer:

  1. Hei Maja :)
    Utrolig fint dere pusset opp i leiligheten i Oslo!! Godt å komme seg til litt roligere omgivelser vil jeg tro. Gleder meg til å følge deg videre.. artig med blogging ;)
    Klem Hanne Grete

    SvarSlett
  2. Tusen takk Hanne Grete:) D var veldig godt å komme seg ut av storbyen:) Håper dere også finner drømmehuset snart:) Klem

    SvarSlett