mandag 31. oktober 2011

Borddekking.


Selv om det er en god stund til jul så har jeg begynt å tenke mye på julen allerede, som så mange andre vet jeg. Dette året blir første gangen jeg skal feire jul et annet sted enn i mitt barndomshjem. Men jeg gleder meg veldig. Vi skal feire jul i vårt eget lille hus og vi skal ha gjester. Da er det vel ikke rart at jeg allerede tenker på innkjøp av mat og julepynt og ikke minst borddekking. Vi har også hatt en veldig koselig tradisjon siste helgen før jul, nemlig å arrangere julebord for gode venner. Dette har vi også tenkt å gjøre i år, og nå er det enda mer stas nå som vi har eget hus og kan tenne fakler utenfor når gjestene kommer. Regner med jeg finner mange gode tips på borddekking etterhvert som julen nærmer seg. Slik så det ut da vi hadde julebord i leiligheten vår i storbyen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar